Dagen.

Det började med att jag vaknade klockan 9 och sedan åkte jag iväg till gymmet med Anellie. Sedan kommer man på att man skulle rida, så jag CYKLAR till stallet, hurtigt! Red på Josefin, hon var jättefin, kanske lite studsig men i helhet fin och snäll. Ska även meddela om att det gick jättebra när Linnéa och jag red. Linnéa tyckte det var superkul och hon ville sidda damsits, men fick berätta att man inte kan rida så bra så. ÖVER TILL RIDNINGEN IDAG : Ja, efter det kom jag hem och duschade, snälla gulliga Göran hade lagat mat åt barnen, och den var serverad när jag kom hem. Efter det var jag slut, sov i 2 timmar. Senare åkte Hampus, Linnéa och jag till ett köpcentrum och shoppade lite saker, hittade en kofta på Stadium , vatten flaska, nya skor, handväska . Allt gick på minst 3000:- hihi. Menmen, ska ta och steka lite ägg nu åt mina hjärtan. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0