Måndag, jag är utvilad.. !

Hejsan.
Resan hem gick bra, hade fått mail från Monika om att gå och äta och sen ha fest hos henne, självklart gick jag även om jaq var huuuur trött som helst. Men jättefresh restaurang och maten var god, ( har aldrig ätit där förr ). Snackade lite skit med alla tjejor, mysigt! Sen drog vi hem till kära Monika och partade loss. Lite bakis, ont i huvudet, men städade huset och lagade mat iaf! Sån är jag ;) Idag är vädret INTE så fint, håller mig inne eller så åker jag iväg och tränar. Får se. Jo, ni kanske undrar om jag rider Josefine längre och tyvärr, nej.. hon har fått en sjukdom vilket gör att man inte kan rida på henne på 2 månader. Tragiskt! Menmen, ha en fin måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0