Mys-Måndag!

Den här dagen började bra, drog till gymmet förut och körde på. Sen hemåt och duscha, fixa mig i ordning och sen åkte jag, Göran och alla barn in till stan för att käka pizza, jag tog en sallad dock. Tyckte det behövdes. Sprang in på köpcentrum snabbt och hann köpa en fin blus på HM, lyckat! Köpte även regnjacka till Hampus och Linnéa. Envis som Göran är så sa han att han inte behövde något, det kanske man märker sen? :P Haha! Annelie ringde för någon timma sedan och fråga om jag ville till henne imorgon, ( middag ) Så varför inte? :D Känner att jag måste bjuda hem tjejgänget i veckan också, blir nog mycket middagar. Mamma och Vincent ( mammas man, inte min pappa ) ska ta med barnen till Danmark, vi bor ju i skåne så det blir inte långt, men kul att dom åker bort lite så får jag och Göran vara ensamma, nejmen alltid skönt att bara slappa? ;) I varje fall nu ligger jag med barnen och Göran i soffan, har laptopen i famnen och vi slökollar tv och äter lite mackor, barnen har lite chips och dricka därpå. Ha en fin kväll alla, kram!
Jag är nog den som alltid tar löpbandet först på gymmet, haha :D


Kommentarer
Annelie

Åh låter härligt, blir bara du och jag imorgon :)

Svar: Ja det var trevligt!
mmosess.blogg.se

2012-07-23 @ 20:29:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0