Varför jag inte har den tiden att blogga - ska bli bättre.

Jag har inte bloggat så mcyket på den senaste tiden. Det har vart mycket med jobbet, barnen och mamma.
Mamma och jag planerar nu den lyxresan vi ska åka på. Och jobbet är lite sisådär och jag håller på att få ett ändrat schema så jag jobbar väldigt mycket nu. Min väninna har fått barn, INTE MONIKA. Så det är mycket med honom, hälsa på och så. Men jag har funderat, tagit ett djupt andetag och vilat. Så jag ska fortsätta blogga, få mer läsare så blir allting jättebra. Bara jag får allting snyggt och rent, färdigt m.m ! ska även göra en snabb header så det blir lite mer snyggt här. Dagen berättas i ett annat inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0