Rida en sväng - Linnea hos mamma, Hampus sover hos en kompis.

Ska passa på att rida på Josefin nu. Göran är ju i Tyskland så är ensam. Linnéa är hos min mamma sålänge jag är borta och Hampus sover över hos en kompis Kennet idag. Så ikväll blir det lilla Linnéa och jag som får mysa i soffan. Tänkte laga tacos efter jag hämtat Linnéa och duschat. Så får hoppa i kläderna och sen åka till stallet. Kan inte cykla eftersom det blåser och då tar det minst 1 år för mig haha, sicken otur eller hur?! Dåligt med lite bilder på bloggen va, men ska sicken ta mammas kamera och fota lite. Blir så trött, man vill ju ha bilder. Nej nu måste jag bege mig iväg ! TJINGELING


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0