Bacon och potatis

Göran hade även hämtat Hampus på hemvägen. Så nu sitter dom och äter bacon och klyftpotatis som jag bjöd på idag här i huset, snabbmat när man har bråttom. Har redan käkat så in i jobbarkläderna sen så åker jag iväg till ålderdomshemmet och slutar vid 23.00 . Vissa måndagar är så jobbiga när man först jobbar från 07.00 - 15.00 , rast i 3 timmar och sen på kvällen igen från 18.00 - 23.00 . Ojoj, inte konstigt att man får ont i huvudet.
Och det är så dåliga tider för mig ibland, många timmar. Nu får jag skynda mig lite!!


Kommentarer
Anonym

Men du tjänar väl bra?

ha det toppen bra o hälsa göran o de andra:P

2012-02-28 @ 15:01:49
Ros-Marie På Ditt Jobb

ja måndagar kan vara besvärliga för mig med!:(

mmm...låter smarrigt;)kram ses nästnästa vecka ska till ju thailand du vet

2012-02-28 @ 15:03:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0