Gårkvällen var så skoj :)

Det var jätteskoj att dansa bugg med Göran,inte visste jag att han var så bra på att dansa. Menmen...det här får vi göra om. Är ju trots allt ledig som mina barn är , sportlov!! I måndags åkte vi skidor vi och familjen. Riktigt skoj, skidor är kul!! Och Linnéa tycker också det är roligt,bara om Göran håller i henne. Sen måste jag säga att jag och Göran drack inget igår eftersom vi ska åka till IKEA idag.Köpa lite nya möbler och sen får man inte glömma att mamma fyller år snart.Så något ska man ju allt köpa,eller vad säger ni? KRAMAR BETTAN :)



Kommentarer
mUTHERFUCKER

VAD SKA DU KÖPA TILL MEJ`??VILL VETA

2012-02-24 @ 08:33:36
Mamma K

Mutherfucker där uppe är inte jag !!!

-------------------------------------------------------------

så skoj gumman hälsa alla barnen och Göran :)Ses snart <3333333333

2012-02-24 @ 08:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0