Kilar snart iväg till jobbet!

Dricker kaffe och snart kilar jag iväg till jobbet!! Man ska alltid vare en timme före..;) Känner mig lite piggare nu när man dricker det varma goda kaffet! Och jag kommer att börja lägga in bilder på bloggen! Det lovar jag. 30 Januari och snart slut på denna månad. Ska även gratta min käraste vän Gunilla som fyller 38 år idag. Och inte bara det, hon har ääven namnsdag idag. Så jag får köpa något fint till henne tills helgen då hon har lite '' fest '' ! Nej nu ska jag skynda mig allt, vi hörs :)


Kommentarer
Gunilla

Tack min käraste vänn!<3

2012-01-30 @ 11:00:00
Monika

Mysigt;))

2012-01-30 @ 18:36:56
URL: http://moonikk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0