Gästbloggar: Bror

Hejsan på er alla glada!
Bettan, min syster är just nu i Frankrike och har inte hört av sig något till er som läser.
Hon har bett mig att blogga. Jag är hennes lillebror och ställer upp såklart.

Har funderat om vad jag ska skriva om och har kommit fram till att berätta hur Bettan blev så intresserad av matlagning, ( det som jag vet. )

Kommer ihåg att hon och en nära vän, för många år sedan gjorde en egen receptbok om bakning. Och sen gick det vidare med mat, vår mamma älskade att laga mat och var kock och det var också hon som lärde Bettan det mesta, det jag minns iallafall. Bettan kommer nog tillbaka snart, eller så kommer jag tebaka! Hörs // Bror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0